Klikk her for å fylle ut skjema for service, reservedeler, garanti/reklamasjon
Alle garasjeporter eller garasjeportåpnere trenger service. Vi utfører service på våre garasjeporter og portåpnere. Flere av våre forhandlere har egne servicebiler og serviceteknikere. Våre forhandlere tilbyr Drifts-/Service-/Vedlikeholdsavtale for på best mulig måte ivareta dine behov.
Reservedeler og tilbehør
I vårt velassorterte lager har vi rekvisita og tilbehør. Vi har blant annet deler til ulike garasjeportåpnere, som kretskort, radiodeler, fjernkontroller, kodelås, nøkkelbrytere, m.m.
Service/Reklamasjon/ Delebestilling
Reklamasjonsfristen på feil eller mangler på varer levert av oss, er 5 år. Unntak til dette er slitedeler spesifisert i våre salgs- og leveringsbetingelser. Det stilles krav til at reklamasjonen skjer innen rimelig tid etter at feilen ble, eller burde blitt, oppdaget. Vår behandling av reklamasjoner tar utgangspunkt i Moras fastsatte regler ved håndtering av reklamasjoner, Forbrukerkjøpsloven, Kjøpsloven og Lov om håndverkstjenester med mer for forbrukere.